دوم وقتی رفتم بهزیستی ایدمو مطرح کردم و با لبخند مسخره ای گفتن عالیه ولی چی به ما میرسه ؟
+ البته زیاد احساس شکست کردم ولی تو این دو مورد تا بصل النخاع و نواحی فوقانی تا مخچه و مافوق و ماتحتش همش آتیش گرف
زندگی ارزش نداره داره؟؟؟...ما را در سایت زندگی ارزش نداره داره؟؟؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 13