من که تو حال و هوای بازیگرای خارجی بودم فکر کردم بازیگری چیزیه
از اون طرف یکی دیگه از دوستامون گف: عکس کیه ؟ من که با لبو لوچه آویزون همینطوری عکسو نگاه میکردم گفتم یه گونی با آرم سیبیلای بهنام بانی
بعد در حالی که دختره از حرص میخواس منو با چشاش بخوره گف دوس پسرمه
در حالی که به بدن 40 کیلویی دوستم نگاه میکردم و دوس پسرشو تجسم میکردم کنارش و فیل و فنجان در ذهنم تداعی میشد با صدایی لرزون گفتم:
عشقتووون پاااایدااار
زندگی ارزش نداره داره؟؟؟...ما را در سایت زندگی ارزش نداره داره؟؟؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 16