تو خواب داشتم از خیابون رد میشدم کیفم افتاد رو زمین خم شدم برش دارم که یه ماشین با سرعت زد بهم و تا جایی که تو خواب تخمین زدم سه متری بالا رفتم وقتی پخش زمین شدم راننده پیاده شد و یابلفض گویان دوباره سوار شد و در رفت در حین در رفتن از رو مچ دست چپ من که جلوی لاستیک جلو سمت سرنشین بود رد شد
تا الان دستم درد میکنه و همونطوری آویزون نگه داشتم و هرکی میگه پاشو فلان کارو بکن میگم من تصادف کردم 
در پی همین حادثه ناگواری که در خواب برام اتفاق افتاد مسئولیت هامو بین اعضای خانواده تقسیم بندی کردم تا فشار زیاد به دستم وارد نشه یه وقت خدایی نکرده
زندگی ارزش نداره داره؟؟؟...
ما را در سایت زندگی ارزش نداره داره؟؟؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت: 4:15