بی حوصله نشسته بودم یه گوشه و داشتم آهنگ بانو هایده رو با صدای بلند گوش میدادم که عمه جان گفت : معین باز کن عمه.
طبق عادت همیشگی چشمی گفتم و کار خودم رو ادامه دادم
چند دقیقه بعد دوباره گفت : عمه جان آهنگ از معین باز کن
نمیدونم چجوری و از کجام دراومد که گفتم : این آهنگ معینه عمه
عینکشو اورد پایین تر با چشای درشتش از بالای عینک نگاهی بهم انداخت و گفت : صداش زنونس چرا؟
حسابی دستو پامو گم کرده بودم داشتم فکر میکردم چجوری جمعش کنم از دهنم پرید گفتم اینو بچگیاش خونده عمه . قبل بلوغ بالاخره پسرا صداشون زنونس یکم
منتظر بودم دمپاییشو دربیاره پرت کنه به سر و صورتم یهو متفکرانه گف:
ای جان این از بچگی صداش خوب بوده ها
زندگی ارزش نداره داره؟؟؟...ما را در سایت زندگی ارزش نداره داره؟؟؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 20