- چرا تا نصف شب نمی خوابی؟ منتظر چی هسی؟ آخه تو که نه کاری داری نه کسیو داری باهاش حرف بزنی تا نصف شب اون لپ تاپ لعنتی چرا جلوته؟ چی داری از اون کوفتی میکشی بیرون که نمیخوابی؟ چرا با اینکه خوابت میاد عین بز زل میزنی به ساعت ؟ چی میخوای تو اصن؟ چرا نمیخوابی؟ تو اصن تا اون موقع دقیقا منتظر چی هسی نمیخوابی؟
با بی حوصلگی سرمو چرخوندم سمتش :
_ منتظرم 1 بشه نت مفت شه دانلود کنم
ما را در سایت زندگی ارزش نداره داره؟؟؟ دنبال میکنید
برچسب: نمیخوابی؟, نویسنده: بازدید: 10