خودکرده را تدبیر نیست

خرید بک لینک
اصولا پدربزرگ من از آنهایی است که صد سال هم اگر بگذره با تکنولوژی های موبایل و تلگرام کنار نمیاد که نمیاد

یهو میبینی شش صبح در اتاق کوبیده میشه با موهای به هم ریخته و شلوار کردی به زور خودمو میرسونم تا دم در اتاق ، آقاجون گوشی به دست جلوی اتاق ظاهر میشه وحشت زده میپرسم:

-زلزله اومده؟

-سر تکون میده

-آمریکا حمله کرده؟؟

گوشیو میگیره طرفم میگه : بیا عموتو بلاک کن

با تعجب میپرسم: چرا؟؟؟

غمگین جواب میده : دو بار استیکر سلام فرستادم جواب نداده

آخرین بازدیدشو نگاه میکنم ،عزیز دلم عمو دقیقا 30ساعته آنلاین نشده چجوری جواب بده وقتی پیامتو ندیده

آهان میگه و گوشیو میگیره از دستم و میره

+چشامو میبندم و یادم میارم روزی که هی آقاجون میگفت باباجان من تلگرام میخوام چیکار آخه و من با لجبازی میگفتم نه همه دارن آقاجون سرت گرم میشه دوباره چشامو باز میکنم و ده بیست باری فعل غلط کردم را صرف میکنم و میخوابم

زندگی ارزش نداره داره؟؟؟...

ما را در سایت زندگی ارزش نداره داره؟؟؟ دنبال می‌کنید

برچسب: خودکرده,تدبیر,نیست, نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 3:34

صفحه بندی