رازداری و همدلی !

خرید بک لینک
رازداری در خانواده ما به این شکل است که وقتی یک خبر هرچند خیلی جزئی از اندرون خانه کسی به بیرون درز کند بلافاصله پس از آن زن دایی بزرگ خانواده از آن مطلع می شود و سپس هرجا که باشد و به هر نحو ممکن شده سریع خبر را به دایی می رساند و بعد ، دایی اول به دایی دوم ، دایی دوم به زنش، زنش به زن عموی شوهرش ، ایشان به مادرم، مادرم به خالم و خالم به عالم و جمله ی معروفی که پس از هر خبر تکرار می شود " به کسی نگی ها " است که الحق و الانصاف هم تمام و کمال رعایت می شود!!! توانایی فوق العاده ای که تک تک اعضای خانواده هم از این استعداد برخوردارند(البته به استثنای من که در این امر خیلی بی استعدادم) توانایی تعجب کردن از خبری است که قبلا شنیده اند و قرار است نفهمند که می داند یعنی چنان اعلام بی خبری می کنند من خودم شک می کنم که خبر را از همین فرد شنیده ام!

دیگر مساله مهمی که در خانواده ما بسیار دیده می شود توانایی همدلی و همدردی است یعنی مثلا اگر خبر برسد که خواهر عروس عمه ی زن عموی پدرم دو روز است که اسهال گرفته است تلفن خانه ما از صبح هی زنگ میزند که هماهنگ کنیم با میوه و آب میوه های متنوع به منزلشان رفته و اعلام همدردی کنیم حالا احیانا اگر دم رفتن متوجه شویم آن شخص خوب شده است عمرا اگر بی خیال شویم اینبار باید برای شادباش هم که شده با شیرینی به منزلشان رفته و وانمود کنیم که بسیار خرسندیم از سفت شدن شکمتان ،بیشتر مراقب جوارح و جوانحتان باشید ، ما که از نگرانی برایتان مردیم!

زندگی ارزش نداره داره؟؟؟...

ما را در سایت زندگی ارزش نداره داره؟؟؟ دنبال می‌کنید

برچسب: رازداری,همدلی, نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 3:34

صفحه بندی