دیگه بهش پیام هم نمیدم
چرا سر تکون میدی؟
- اگه فقط 30 روز اخیرو مرور کنی این شصتمین باره این جمله رو میگی
آآآ راستی 60 بار هم گفتی یهو شد انگار دست دلم بود دست خودم نبود
- این بار تصمیمم جدیه بهت قول میدم
- قبول نیس حرفت اعتبار نداره
- اصن اگه جواب دادم تو هرکاری بگی میکنم
- هرکاری؟
- آره هرکاااری
- موهاتو از ته میزنم. چطوره؟
زندگی ارزش نداره داره؟؟؟...ما را در سایت زندگی ارزش نداره داره؟؟؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 11