ینی از رمز دوم کارت همه اعضای خونواده گرفته تا رمز گوشی عموم و رمز ایمیل داییم
به همین دلیل هم چیزی به نام حریم خصوصی تعریف نشده س
همین طور که کسی اکانت اینستاگرام باز میکنه اون یکی راحت میتونه با در حافظه نگه داشتن نام کاربری وارد صفحه شخص مورد نظر بشه
به حدی از حس مالکیت در این امر بخصوص رسیدم که وقتی آیدی نوه ی عموی مادرم رو با شماره شناسنامه خودم وارد میکنم و باز نمیشه حس میکنم بهم خیانت شده
+خودم هم برای اینکه کسی وارد پیج من نشه به صورت گمنام فعالیت میکنم و یک تئوری Family=Blockفرضی در ذهنم هس فامیل درخواست فالو بده بلاک میشه که ینی اینی که آزیتاس من نیستم یه بنده خدا تو پاریسه مثلا
زندگی ارزش نداره داره؟؟؟...ما را در سایت زندگی ارزش نداره داره؟؟؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 32