
تو خونه ما کلا اینطوریه که رمز همه چی شماره شناسنامه 10رقمی منه ینی از رمز دوم کارت همه اعضای خونواده گرفته تا رمز گوشی عموم و رمز ایمیل داییم به همین دلیل هم چیزی به نام حریم خصوصی تعریف نشده س همین طور که کسی اکانت اینستاگرام باز میکنه اون یکی راحت میتونه با در حافظه نگه داشتن نام کاربری وارد صفحه شخص مورد نظر بشه به حدی از حس مالکیت در این امر بخصوص رسیدم که وقتی آیدی نوه ی عموی مادرم رو با شماره شناسنامه خودم وارد میکنم و باز نمیشه حس میکنم بهم خیانت شده +خودم هم برای اینکه کسی وار...
ادامه مطلب